vrijdag 21 februari 2014

Xenos MakeUp Doos

Een tijdje geleden kocht ik bij de Blokker al een kleine variant van deze doorzichtige opberg kastje. En laatst was ik bij de Xenos en zag ze daar ook. Ik wilde eigenlijk de grotere maar die was helaas uitverkocht.


Ik vind het er altijd erg mooi uit zien bij andere dus besloot deze ook te kopen. De grotere die ik oorspronkelijk wilden heeft nog 2 kleine laatjes bovenop extra.
 

 
Er zit al een stofje in het zwart in, super handig.
Ik heb mijn mooiste make-up erin gedaan van MAC en 1 Chanel blush.

 
Het heeft 2 lades. En ik vind het heel erg mooi staan, handig ook voor je dagelijkse make-up.
 
Nu staat het zo op mijn makeup kast:
 

 
De bruine houten bak wil ik nog iets mee gaan doen want het past er niet echt bij maar hier zitten mijn paletten in.

Er zijn nog meerdere soorten verkrijgbaar, ook 1 met een spiegel erin.

Deze kost €6,99 en verkrijgbaar bij de Xenos.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails