donderdag 20 februari 2014

Swatches | Catrice Crushed Crystal

Iedereen heeft ze vast al weg gezien, de nieuwste Crushed Crystal nagellakjes van Catrice die behoren tot het nieuwe schap.
Ik kocht er 4 van en vandaag swatch ik ze voor jullie.

Ik kocht er dus 4:
 
02 PLUMdogMillionaire - 03 Shooting Star - 05 Stardust - 06 Call Me Princess 

De Crushed Crystals van Catrice zijn zand nagellakjes.

Het uiterlijk is gewoon zoals de andere Catrice nagellakjes. Simpel met een zwarte dop.
En de kwastjes zijn heel fijn, lekker breed en afgerond. Dit vind ik erg fijn lakken, je pink heb je in 1x gelakt.


Swatches:


02 PLUMdogMillionaire:

 02 PLUMdogMillionaire is een paars kleurtje met diverse glitters erin.
 Deze dekt met 3 laagjes.

 03 Shooting Star:

 03 Shooting Star is een roze/fuchsia kleur met glitters.
Deze dekt in 2 laagjes.

 05 Stardust:

05 Stardust is een grijs kleurtje met glitters wat dekt met 3 laagjes.

06 Call Me Princess:

 
06 Call Me Princess is een prachtig roze kleurtje met gouden shimmers.
Deze dekt in 3 laagjes.

Ik vind ze erg mooi. Het zand effect is niet heel erg aanwezig maar de kleuren zijn zo mooi, vooral de laatste die is erg in trek bij iedereen en ook mijn favoriet.


Ze kosten €3,39 p/st. en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister in het nieuwe assortiment.

Hebben jullie ze al gescoord?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails