woensdag 19 februari 2014

Review | Lady Speed Stick Powder & Shower Fresh

Lady Speed Stick, ik heb er al veel over gehoord en gelezen en ik was er erg benieuwd naar.
Nu is er in Nederland ook een webshop die ze verkoopt en ik testte er 2 voor jullie!



Helaas heb ik veel last van natte plekken onder mijn oksels. Ik kan er niks aan doen, ook al doe ik niks, ik heb het al. En aan het einde van de dag ruik ik niet altijd even fris meer.
Dus ik ben al tijden op zoek naar een goede deodorant.

Het uiterlijk is in ieder geval leuk. Paars met een leuk etiket erop.


Ik heb 2 geuren; powder fresh en shower fresh.

De Powder fresh heeft de sterkste geur van de 2. Deze ruik je echt goed. Een beetje baby talk poeder achtig. Maar dat vind ik niet erg.
De Shower fresh ruikt minder maar ook erg lekker, lekker fris.


Maar werkt deze deodorant ook goed? Ja en nee.
Ik blijf niet droog de hele dag maar het is zeker minder dan anders en ik blijf deze hele dag fris ruiken dat is positief.


Aan de ene kant vind ik het jammer, ik had gehoopt op een deodorant waarvan ik de hele dag droog blijf maar heb al zo veel geprobeerd, het is waarschijnlijk onmogelijk.
Maar deze komt tot nu toe het beste uit.


De Lady Speed Stick zijn verkrijgbaar bij de webshop SpeedStick en ze kosten €3,99 p/st.
De levering is ook goed en de verzending is ook netjes!

Met de kortingscode; mssnlglss  krijg je 10% korting op je bestelling! Geldig t/m 5 maart '14



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails