donderdag 27 februari 2014

Review | Fake Urban Decay Naked 2 palette (Ebay)

Een tijdje geleden kocht ik op Ebay een fake Urban Decay Naked 2 palette.
De Naked paletten zijn super mooi maar ik vind ze gewoon te duur dus ik ging op zoek naar een fake palette op Ebay, ik vond er 1 voor maar €6,40 en bestelde deze. 
Vandaag review ik het palette.




Ik heb zelf dus niet het naked 2 palette dus ik kan het niet vergelijken.
Maar dit palette zelf zit ook in een doosje verpakt, die zie je onderaan op de foto's.

  voorkant - achterkant

De achterkant van het doosje klopt volgend mij redelijk met de echte maar de voorkant niet. De voorkant van het palette zelf klopt aardig.

Het palette is echt heel stevig, dat had ik niet verwacht!

De binnenkant:


Er zit aan de binnenkant een grote spiegel en 12 kleuren en een kwastje.
De kleuren:

De kleur namen kloppen ook precies.


Het palette is zo mooi!♥


 Swatches:

 foxy - half baked - bootycall - chopper

De 1e kleur valt een beetje weg maar de rest is prima.

 tease - snakebite - suspect - pistol

Ook hier valt de 1e kleur tegen...

 
 verve - ydk - busted - blackout

Deze zijn allemaal goed, maar de 3e had nog wel wat beter gekund.

Het pigment is goed, maar niet uitstekend zoals het echte palette maar dat had ik ook niet verwacht.

Ik heb ook een ooglook gemaakt met 3 kleuren; suspect op mijn ooglid, pistol in min crease en bootycall als highlighter.



Er zit ook een kwastje bij: Deze heeft 2 kanten en ze zijn beide erg fijn, zijn lekker zacht en goed in gebruik.


Ik bestelde het palette voor rond de €6,40 op Ebay bij deze verkoper. Klik hier 

Wat vinden jullie? Fake of toch liever door sparen voor de echte?

 

 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails