woensdag 12 februari 2014

Review | Etos Highlighting Illuminizer 01

Zoals jullie weten ben ik gek op highlighters en elke dag draag ik wel een highlighter. Etos heeft sinds kort ook 3 kleuren highlighters in hun assortiment. Vandaag laat ik jullie nr. 01 zien.
 

 
De highlighter zit in een doorzichtige tube.
Er zit 12ML in.

 
 De opening is vrij smal waardoor je goed kan doseren.


Swatches:
 Uitgeveegd:
De 1e foto is in daglicht gemaakt en de 2e onder een lamp, zo zie je goed de gouden shimmers. Erg mooi!

Op bovenstaande foto heb ik de highlighter op mijn jukbeen aangebracht maar je ziet er eigenlijk weinig tot niks van, terwijl de foto is gemaakt onder een daglicht lamp.
 
 
Ze zijn in totaal in 3 kleuren verkrijgbaar en kosten €2,99 p/st. en verkrijgbaar bij de Etos.
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails