zaterdag 15 februari 2014

Review | Essence Love Letters Highlighter Powder

Elke keer val ik weer voor de highlighters van Essence en Catrice, ik heb er al zo veel maar ze zijn elke keer weer zo mooi en uiteindelijk belanden ze in mijn mandje..... Ik kan er niks aan doen!:)
Zo ook met de Essence Love Letters highlighter powder. Deze sprak mij meteen aan en ging in mijn mandje mee naar de kassa.

 
Er staat een mooie tekst in geschreven en het ziet er super mooi uit.
De kleur is roze/peach met gouden shimmer.
 

 
Zonder om te gebruiken eigenlijk maar de tekst staat er wel diep in gelukkig dus je zal deze zeker vaak moeten gebruiken voordat je de tekst niet meer ziet.


 Swatches:

 
Het resultaat is een subtiele shimmer, niet te opvallend maar is prima zo. Ook mooi als highlighter onder je wenkbrauw bot en in je binnenste ooghoek.

Wat vinden jullie, hebben jullie deze ook?

De Essence Love Letters Highlighter Powder kost €3,39 en verkrijgbaar deze maand bij de Kruidvat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails