zaterdag 8 februari 2014

Review | Essence Love Letters EyeShadow Palette

Deze maand is het Valentijn en Essence heeft ook een toepasselijke collectie deze maand, namelijk de Love Letters LE.
Afgelopen Donderdag kocht ik wat artikelen van deze collectie o.a. het oogschaduw palette.
Vandaag swatch ik deze voor jullie + een ooglook.
 

 


Helaas zate er in veel paletten krassen en zo niet dan waren ze gebruikt, dus helaas, zoals je in onderstaande foto ziet zit er een kras is... Maar dit palette was gelukkig niet gebruikt!
 

 
Helaas op de foto's komen de kleuren slecht over, zoals de 2e is in het echt licht beige. Zoals de kleuren op de 1e foto zijn, zo zijn ze in het echt ook.


Er zitten 6 kleuren in het palette, van oranje tot blauw van roze tot zwart, er zit van alles is.
Ook zit er een spons applicator bij.


 Swatches:

Het pigment is zeker oké, de lichtere kleuren zoals 2 en 3 zie je wat minder maar de 1e en 5e en 6e zijn goed gepigmenteerd. Het valt me mee.
 

 Ooglook:

 
Ik heb er een simpele ooglook meegemaakt.
De roze kleur(3e) heb ik op mijn ooglid aangebracht, de bruine kleur (5e) heb ik in mijn buitenste ooghoek aangebracht en de zwart kleur (6e) heb ik in mijn crease aangebracht.
 
Eyeliner en mascara en je bent klaar!
 
Het palette valt me 100% mee, ik had slechter verwacht.
 
Het Essence Love Letters Eyeshadow palette is deze maand te koop bij de Kruidvat maar op=op!
Het palette kost €3,89
 
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails