vrijdag 28 februari 2014

Review | Essence Ice Ice Baby Shimmer Powder

Deze Shimmer Powder uit de Essence Ice Ice Baby collectie kocht ik in Duitsland en deze zou ook naar Nederland komen maar ben deze nog niet tegen gekomen dus waarschijnlijk komt deze ook niet meer.
Vandaag review ik deze.




Deze shimmer powder sprak mij meteen aan, het heeft een mooie paarse sneeuwvlok in het midden.

 

Het shimmert erg mooi!


Maar ik heb er eigenlijk niet aan gedacht, dat paarse is een overspray maar dan krijg je in het begin wel paars op je gezicht?


Swatches:

 Links ben ik alleen met mijn vinger over de paarse sneeuwvlok gegaan en rechts er tussen door.

En als je even veegt zie je dit in het patroon:

Ik heb deze ook aangebracht op mijn wangen, als je een keer over de shimmer powder gaat zie je het paarse al vervagen. Dus na een paar keer heb je gewoon een shimmer powder in 1 kleur.

 

Prachtige shimmer! Je ziet nog een beetje de paarse gloed maar het wordt nu steeds minder, maar gelukkig zag je in het begin tenminste niet een paarse vlek op je gezicht, het viel mee.

Ik ben toch wel blij met deze shimmer powder, ook al heb ik er al veel, ze zien er allemaal anders uit.

Ik betaalde in Duitsland er €3,29 voor.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails