maandag 3 februari 2014

Bloggerslife TAG.

Ik zag laatst een leuke tag bij www.beautytwist.be namelijk de Bloggerslife tag.

 
Hoe lang blog je al?
Ik blog al ruim 4 jaar, 14-7-2009 ben ik begonnen. Dus dit jaar wordt het 5 jaar alweer! En dan heb ik een leuke winactie bedacht;)
Wat vindt je het leukste aan bloggen?
Wat ik het leuke vind is om aan andere mijn mening/ervaring te delen over beauty producten.

 
Wat vindt je het minst leuk aan bloggen?
Soms heb ik geen zin of tijd om een artikel te schrijven maar het moet, ik vind dat als je serieus wilt bloggen er toch elke dag een artikel online moet komen.
Hoeveel reacties krijg je gemiddeld per artikel?
Rond de 20/25
Wat voor camera gebruik je?
Ik heb een simpele Panasonic Lumix DMC0FS7 in het roze. Ook heb ik een Fujifilm finepix maar die is elke keer kapot dus die gebruik ik nooit want elke keer moet ik die opsturen, er zit een fout in en elke keer wordt ie 'gemaakt' maar de fout blijft.

 
Welk product vindt je het leukst om te fotograferen?
Ehm, ik denk toch welk mooie producten, bijvoorbeeld een mooie blush of highligher met een leuk printje erin.
Welk product vind je het minst leuk om te fotograferen?
Producten die spiegelen zeg maar, dat ze een glimmend uiterlijk hebben, dit is zo moeilijk om mooi op de foto te krijgen.
Heb je je lay-out zelf gemaakt en ben je er blij mee?
Ja ik heb deze zelf gemaakt en ik ben er wel blij mee.
Heb je visitekaartjes? Zo ja, heb je ze zelf gemaakt?
Ja ik heb visitekaartjes, gemaakt via vistaprint.
Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Rond de 10, bij DemakUp.

 
Naar hoeveel events ben je geweest?
Naar nog maar 1, dat was DemakUp, door mijn werk (eigen winkel met mijn moeder) lukt het niet om naar events te gaan, ik kan namelijk alleen maar op maandagen.
Hoeveel artikelen staan er al online?
Dit is het 1884ste artikel.
Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?
Ik heb 14 filmpjes online staan, nu maak ik geen filmpje meer eigenlijk want ik kreeg nare reacties en ik vind het nog moeilijk om te praten in een filmpje.

Neem gerust de tag over!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails