zondag 12 januari 2014

YourSurpise | Iphone 4 hoesje bedrukt

Ik heb laatst op de webshop YourSurprise een Iphone 4 hoesje laten ontwerpen.
Kijk mee naar mijn keuze.
 

 
Ik wist niet zo goed wat ik erop wilde eigenlijk en uiteindelijk besloot ik te gaan voor een leuke foto van mijn 2 chihuahua's, het was nog een hele klus om een leuke foto van hun 2e te vinden maar het is gelukt.
Ik had 's ochtends besteld en de volgende dag had ik het al binnen, erg snel dus.
 

 
Het hoesje zat ook mooi verpakt in een vrolijke, geleurde enveloppe.

Ik heb ook nog de namen van de honden erop gezet.
Het ontwerpen etc. ging allemaal erg gemakkelijk.
 
Wil je ook je eigen hoesje bedrukken? dat kan hier het is voor verschillende soorten mobiels. 
 
Het kost €19,95 excl. verz.k. van €1,95
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
 
 
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails