maandag 27 januari 2014

Winactie: Win een nestje klein/groot naar keuze

Laatst schreef ik een artikel over een groot en klein nestje voor knaagdieren. Klik hier.
Vandaag mag ik een klein en groot nestje verloten onder mijn bezoekers. De kleur/print mag je zelf kiezen.



De winactie wordt mede mogelijk gemaakt door HuisdierZone.

Wat moet je doen om te winnen:
- Laat een reactie achter dat je mee doet met hierin wat je extra hebt gedaan. Vul ook een geldig email adres in zodat ik je kan bereiken als je gewonnen hebt.
- Volg mijn blog op Bloglovin en like dit artikel. Klik hier

Extra:
- Volg HuisdierZone op Facebook. Klik hier
- Volg mij op Twitter. Klik hier
- Volg mij op Instagram. Klik hier
- Tweet het volgende: Win een knaagdier nestje naar keuze op http://tinyurl.com/onyuaaa @nailgloss RT.

Succes!

Jullie kunnen meedoen t/m 3 Feb. '14



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails