dinsdag 21 januari 2014

Swatches | Rimmel Metal Rush, Cocktail Colour

De leuke kortingsbakken bij de Action kon ik niet weerstaan en ik kocht ook nog 2 andere Rimmel lakjes. 1 uit de Cocktail Colour collectie en 1 uit de Metal Rush collectie.
 

 
Ik zag nog 1 ander kleurtje uit de Cocktail Colour collectie, een oranje maar verder niks.
 
Ik kocht Cocktail Colour 130 Apple Berry Smoothie en Metal Rush 90 Bronze Princess.
 

 
 Het kwastje is breed en mooi afgerond en dat lakt erg fijn. Ze bevatten 8ML.

 
Cocktail Colour 130 Apple Berry Smoothie:

Op de foto's draag ik 3 laagjes maar zoals je op de 1e foto ziet kan er nog wel een 4e laagje over heen. Het is echt een prachtig blauw kleurtje met shimmers erin.

Metal Rush 90 Bronze Princess:

 Metal Rush is een metallic duo chrome nagellak waar je verschillende kleuren in ziet als je beweegt.  Goud, brons en paars.
Deze dekt met 3 laagjes.
 
Ze kosten €2,29 p/st. en verkrijgbaar bij de Action.
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails