zondag 19 januari 2014

Swatches | Rimmel Lasting Finish Pro Nagellak


Deze 3 mooie rimmel nagellakjes kocht ik bij de Action.
Ze hebben tegenwoordig bij de Action bakken staan (diezelfde als bij de Big Bazar) met allerlei makeup en nagellak erin van o.a Rimmel, Maybelline en MNY.
Ik kocht er 3 en vandaag swatch ik ze.
 


Het uiterlijk van deze flesjes vielen mij als eerste op, echt een mooi dik vierkant flesje. Er zit 13,3 ML. Het potje is 3x3 cm.

 
Op de dop aan de bovenkant zit een zilveren kroontje.

 
Ik kocht 3 kleuren; 330 Posh Pink, 340 Marine Blue en 360 Cherry Fashion. Ik zag ook nog een andere kleur maar die vond ik niet mooi, was een lichte nude/oranje kleur.

 
Ze hebben een heel fijn breed kwastje, en deze is ook mooi afgerond zodat je bij je nagelriemen een mooie boog krijgt.

 
330 Posh Pink:

Posh Pink is een mooi roze kleurtje en dekt in 2 laagjes. Ik houd van deze kleur!

 340 Marine Blue:

Marine Blue is een prachtig blauw kleurtje met shimmers erin en deze dekt ook met 2 laagjes.

 360 Cherry Fashion:

Cherry Fashion is een donker roze kleurtje en deze dekt ook met 2 laagjes.
 
Ik ben erg blij met deze kleuren en ze lakken erg fijn en drogen snel.
 

 
Ze kosten €2,29 p/st. en verkrijgbaar bij de Action.

Hebben jullie ze al gespot bij de Action?

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails