zondag 26 januari 2014

Swatches | Maybelline Nagellak

Bij de Action hebben ze ook Maybelline nagellakjes, namelijk de Forever Strong Pro nagellak.
Ik kocht hiervan 3 kleurtjes en vandaag swatch ik ze voor jullie.
 

 
Ik kocht een roze (11 Metallic Rose), een groene (720 Green Mircale) en een grijze (800 Couture Grey)
 
Ze bevatten 10ML.
 
 Ze hebben een dun kwastje maar deze is wel afgerond.

 
Swatches:
 
800 Couture Grey:

Dit is een mooi grijs kleurtje met shimmers erin en deze dekt goed in 2 laagjes.
 
En toen waren mijn nagels korter, er zit namelijk 2 weken tussen, ik kocht eerst het grijze lakje en toen 2 weken er na de roze en groene en in de tussen tijd heb ik mijn nagels geknipt want ze waren te lang.

 720 Green Mircale:

Een prachtig groen metallic kleurtje dat dekt met 3 laagjes.

 11 Metallic Rose:

Wauw, deze is echt heel mooi! Prachtig roze metallic en dekt in 2 laagjes.
 
Het zijn erg mooie en fijne lakjes, van de roze ben ik helemaal weg van.

Ze kosten €2,29 p/st. en verkrijgbaar bij de Action.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails