dinsdag 28 januari 2014

Swatches | Maybelline Color Show Brocades

Deze prachtige glitter lakjes van Maybelline uit de Color Show Brocades collectie heb ik al op vele blogs voorbij zien komen en toen ik ze laatst zag bij de Kruidvat kocht ik ze alle 4.
Vandaag swatch ik ze boor jullie, kijk mee!
 


Het zijn 4 prachtige glitter lakjes.  Ze bevatten 7ML.
 
219 Foil Flash - 220 Knitted Gold - 222 Beaming Blue - 224 Rosy Rosettes


Het kwastje is vrij klein van formaat.

 
219 Foil Flash:

Dit lakje is zilver met zilveren glitters en met een gouden gloed.
Dekt in 3 laagjes.

 220 Knitted Gold:

Deze viel mij heel erg tegen, deze dekt totaal niet! Op de foto's draag ik 3 laagjes.
De kleur is wel heel erg mooi trouwens!

 222 Beaming Blue:

Een prachtig blauw lakje met glitters en een groene gloed.
Deze dekt in 3 laagjes.

 224 Rosy Rosettes:

Deze vind ik echt het mooist van de collectie.
Roze met glitters en een gouden gloed. Prachtig!
 
Ze kosten €3,99 p/st. en verkrijgbaar bij diverse drogisterijen.

Wat vinden jullie van deze lakjes? Ik vind de laatste erg mooi!

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails