dinsdag 14 januari 2014

Swatches | Essence Super Heroes

Deze maand ligt de Essence Super Heroes collectie in de winkels en deze bevat o.a. 6 verschillende nagellakjes. Ik kocht ze alle 6 en vandaag swatch ik ze voor jullie.



Deze collectie heeft 6 totaal verschillende nagellakjes, elke met een andere finish.
 

 
01 Fantastic Girl - Thermo Effect:
Warm:
Als je handen warm zijn wordt het een licht roze kleur.
Koud:
Als je handen koud zijn wordt het een paarse kleur.

Normaal:
Normaal krijg je een French manicure effect omdat het topje van je nagels kouder zijn dan de rest van je nagels.
Op de foto's draag ik 2 laagjes maar dan helaas nog niet dekkend.

02 The Incredible - Sand Effect:

 Dit is een mooi groen/blauw kleurtje met shimmer erin en een beetje sand effect.
Deze dekt met 2 laagjes.
 
03 Power Girl - Oil Slick Effect:

 Dit vind ik echt een prachtig lakje, met prachtige shimmers en een duo chrome effect.
Deze dekt met 3 laagjes.
 

04 Super Man! - Holo Effect:

 Dit mooie zilveren lakje met holo glitters is erg mooi en dekt in 2 laagjes.
 

 
 05 Wonder wow! Man! - Like Liquid Gold:

 Een gouden metallic kleur, gelukkig niet heel streperig en ziet er erg mooi uit.
Dekt met 3 laagjes.
 
06 The Awesome - Galaxy Flakes:

 Dit glitter lakje is heel anders qua substantie, deze is namelijk erg dik en helaas ook niet dekkend.
Op de foto's draag ik 3 laagjes.

 
Ik vind het erg mooie lakjes, nr. 2,3,4 en 5 vind ik erg mooi.

Ze kosten €1,99 p/st. en verkrijgbaar bij de Kruidvat maar op=op!

Welke is jouw favoriet?
 

 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails