dinsdag 7 januari 2014

Swatches | Essence Metal Glam Nagellak

 
Ik kocht van de Metal Glam collectie o.a. 3 nagellakjes, nummer 4 is nergens te vinden, hopelijk nog in Loosdrecht want die zijn altijd erg laat met de collecties.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.

 
Het zijn 3 metallic kleuren, ik heb een haat liefde verhouding met metallic nagellak, ze kunnen erg mooi zijn maar ook streperig, hou zouden deze zijn?
 


Er zit 8 ML. in.

Het kwastje is van normaal formaat en lakt prima.

 
Swatches:
 
 01 Steel-ing the scene

Dit is een mooi bronzen kleurtje, deze dekt met 2 laagjes.

 02 Petal to the metal:

 Dit lila kleurtje dekt ook met 2 laagjes.
 
03 Glamour girls:

 Deze vind ik erg mooi, groen achtige kleur. Ook deze dekt in 2 laagjes.

Ik vind het erg mooie kleuren en ben er erg blij mee.

 
Het valt wel mee met de streperigheid en gelukkig dekken ze ook goed in 2 lagen. Ze drogen ook goed.

Ze kosten €1,89 en verkrijgbaar bij de Kruidvat maar let op op=op!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails