donderdag 23 januari 2014

Swatch | Milani Texture + Sina Velvet

Dit setje heb ik laatst gewonnen op een blog , klik hier voor het artikel. Vandaag swatch ik het nagellakje en laat ik jullie het velvet (fluweel) zien.


Het texture nagellakje is van het merk Milani, het is nr. 904 Yellow Mark.
Texture (sand) nagellakjes zijn de laatste tijd erg in en bijna elk merk heeft ze wel in het assortiment.

Swatches:
Milani Texture:

Tsja wat zal ik van de kleur zeggen, ik persoonlijk vind het niks maar door het texture effect geeft het net wat extra's. Ook erg leuk om in een nailart te verwerken.
Deze dekt in 2 laagjes.

Sina Velvet:

Het velvet heb ik op mijn ringvinger aangebracht toen de texture nagellak nog nat was. Het aanbrengen gaat heel gemakkelijk, het pakt wat plukje met een pincet en legt het op je nagels. Goed aandrukken en dan met een kwastje het overtollige eraf vegen.

Wel grappig is dat wij dit merk Velvet ook verkopen, hier kan je het kopen; klik hier .
 
Wat vind jij van dit Texture nagellakje en velvet?
 

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails