woensdag 15 januari 2014

Stapel review | 2B lipgloss, Park Avenue Oogschaduw

Vandaag review ik 2 producten voor jullie, een nieuwe lipgloss van 2B en een oogschaduw van Park Avenue.

2B lipgloss 3D:
Toen ik deze lipgloss voor het eerst zag dacht ik dat het een eyeliner was eerlijk gezegd. Een lipgloss met glitters erin??? Maar het is natuurlijk heel feestelijk en met kerst en oud en nieuw droeg ik het ook over een lippenstift heen maar dan heel subtiel aangebracht.


De lipgloss is transparant met zilveren glitters erin. De lipgloss ruikt gelukkig ook nog eens lekker en plakt niet, erg fijn!

Swatch:
 
Zoals je ziet komen er niet in 1 keer veel glitters vanaf en dat hoeft voor mij ook niet. Dit is prima zo. Je kan natuurlijk meerdere lagen opbrengen als je meer glitters wilt.
 
Deze 3D lipgloss kost €5,50
 

2B is te koop in België bij o.a. Kruidvat en DI en in Nederland kan je terecht op hun webshop; www.makeuptouch.eu
 
Blijf op de hoogte van het laatste 2B nieuws door hun facebook te liken; www.facebook.com/2bcosmetics
 
Park Avenue Loose Powder oogschaduw 09 Vintage Rust:
 
 
De oogschaduw poeder zit in een simpele vierkante verpakking met afgeronde hoeken. Met een zwarte dop en witte opdruk.


Deze poeder is zoals andere poeders, je draait de dop eraf en je hebt gaatjes waar het poeder uit komt.

Dit is kleur nr. 09 Vintage Rust, een prachtige metallic roest kleur.

Swatch:
 
Wauw, wat een pigment komt er van af! En dit is ook maar 1 veegje. Wel moet je met losse poeder altijd oppassen voor fall out.

Ik heb ook een ooglook gemaakt met waarin ik deze losse poeder op mijn ooglid draag:

Een donkere kleur in je crease, highligher erbij, eyeliner, mascara en je bent klaar.
 

Deze loose powder kost €5,95
 
Het merk Park Avenue is exclusief in België verkrijgbaar bij de DI.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails