vrijdag 24 januari 2014

Review | Essence Super Heroes Nagellak Remover

Deze nagellak remover sprak mij meteen aan toen ik deze in het schap zag staan. Leuke roze gel structuur met glitters erin.
Maar is deze nagellak remover wel fijn? Vandaag review ik deze.
 


De remover zit in een doorzichtig plastic flesje met een zwart dop. Er zit 150ML inhoud in. Maar er zit helaas ook aceton in.

Er zitten leuke glitters in maar of die ook een functie hebben, geen idee maar vind het wel raar eigenlijk, je wil je nagels glitter vrij maken en dan krijg je glitters door de remover erop.?


Maar hoe is de geur? De geur is lekker zoetig, de aceton ruik je gelukkig niet.
En je nagels slaan ook niet wit uit door de aceton.

De remover heeft dus een gelstructuur, wel apart moet ik zeggen en je hebt ook maar een klein beetje nodig. Zoals je hieronder ziet is al te veel voor 1 nagel.

 
Maar werkt het ook fijn? Ja voor mij zeker wel, ik had het glitter lakje uit de Essence SuperHeroes collectie op (06 The Awesome - Galaxy Flakes) en dit keer er vrij makkelijk af, natuurlijk niet zo makkelijk als gewone nagellak maar veel makkelijker dan met gewone nagellak remover en daar ben ik erg blij mee!

Ik vind het altijd een hel om glitter nagellak eraf te halen en daarom draag ik het ook bijna nooit maar deze nagellak remover is de oplossing!

Deze nagellak remover kost €1,99 en verkrijgbaar bij de Kruidvat maar op=op!
Ik ga proberen er nog een paar te scoren als backup!

Hebben jullie deze al geprobeerd?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails