vrijdag 10 januari 2014

Mua | Eyeliner + Oogschaduw trio

 
Een tijdje geleden besteld ik bij MUA en vandaag laat ik jullie de eyeliner en trio oogschaduw zien.


 
Ik draag elke dag eigenlijk wel een eyeliner en ik vind de stift eyeliners het beste werken voor mij maar heel vaak heb ik dat ze snel uitdrogen, toen ik deze bij MUA zag voor maar €2,40 twijfelde ik geen moment en bestelde deze erbij in het zwart.
 

 
De punt is erg dun en werkt fijn, je kan dunnen en dikke lijnen er mee zetten.

 
Hieronder zie je foto's waarin ik de eyeliner gebruikt hebt:
Zoals je ziet kan je een mooie lijn er mee maken en is de kleur ook goed zwart.
Ik heb deze nu een aantal weken en tot nu toe is deze nog goed, ik hoop ook dat deze goed blijft.

Deze kost €2,40

Trio Eyeshadow Innocence :
 
Ik was vooral erg benieuwd naar de oogschaduw van MUA dus ik bestelde verschillende dingen waaronder deze trio oogschaduw.

 
Dit trio heeft 3 prachtige bruin tinten van licht naar donker die je perfect kan combineren.


 
Swatches:
 
Het pigment is goed en de kleuren zijn mooi metallic.

Deze kost €2,99 

Ik ben erg blij mee deze producten, hebben jullie MUA producten?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails