woensdag 22 januari 2014

Huisdier Zonder | Hamster slaapzakjes, nestjes

Vandaag laat ik jullie eens wat anders zien, namelijk slaapzakjes/nestjes voor knaagdieren.
Zoals vele van jullie weten fokken mijn moeder en ik Russische dwerghamsters en slaapzakjes zijn echt super leuk voor een hamster. Kijk mee! 



Ik ontving van de webshop Huisdier Zone 2 maten nestjes en 1 maat slaapzakje.
 
De nestjes:

Er bestaan 2 maten van de nestjes, 15x10 cm en 20x15 cm. Links zie je de grotere en rechts de kleinere. Bij elk nestje krijg je een zakje met nestmateriaal. Erg leuk en het past er goed bij.

Het kleinere nestje heb ik in een roze kleur met rozen en met groen aan de binnenkant. Deze kost €3,-.
De grotere heb ik in het blauw met bloemen en licht blauw aan de binnenkant. Deze kost €5,-

Klik hier om naar de nestjes toe te gaan.

Slaapzakje:
 
De slaapzakjes zijn er ook in 2 maten; 10x15 cm en 15x20 cm. Ik heb de grootste maat en dan kan je het ook nog omvouwen zoals ik heb gedaan op bovenstaande foto.

Ik heb het slaapzakje met panterprint en zwart aan de binnenkant. Deze kost €4,50

Klik hier om naar de slaapzakjes toe te gaan.

De slaapzakjes en nestjes bevatten geen vulling en dat is beslist een voordeel voor knaagdieren want ze houden van knagen;). 
 
Hamsters zijn niet echt zindelijk dus als ze erin plassen kan je ze wassen op 30 graden en drogen ook snel weer.
 
Natuurlijk ook nog wat leuke foto's van onze hamsters in de slaapzak:

Ollie - Daisy
Jip - Gizmo
Gino
 
En ik heb even 2 hamstertjes geleend uit ons S nestje en in het kleinste nestje gedaan:
 
Tommy in het grotere nestje:
 

Ik vind de nestjes en het slaapzakje erg leuk alleen moet ik nog even kijken welke hamsters ze krijgen.
 
De webshop Huisdier Zone verkoopt ook slaapzakken voor de grotere knaagdieren en ze hebben zelfs ook slaapzakken voor honden en katten in verschillende maten, erg leuk ook voor mijn Chihuahua's!

Ben je op zoek naar leuke slaapzakjes? Neem zeker eens een kijkje op de webshop

 
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails