zaterdag 11 januari 2014

Essence Metal Glam Gold Topper

Deze Essence Gold Topper uit de Metal Glam collectie is erg intrek maar gelukkig bij 'mijn' Kruidvat stonden er nog een aantal en ik kocht er 1.
 
 
Ik heb al een gouden topcoat maar die kleur is heel anders, ik vind deze kleur veel mooier.
 

 
 Het uiterlijk is wel leuk zo met die gouden sticker alleen je ziet weinig van de lak zelf.

 
 Het kwastje is van normaal formaat en lakt prima.

 
Swatches:
 


 
Bovenstaande swatches heb ik gemaakt op nummer 02 en 03 uit dezelfde collectie.
Allemaal 1 laagje goud erover.

Er komt nog best wel veel stukjes op je nagels met 1 laagje dat is erg fijn, en in het flesje zakken ze ook niet naar beneden dat heb ik wel met die andere.

Deze kost maar €1,99, uiteraard zit er geen echt bladgoud in maar dat hoeft voor mij ook niet.
Verkrijgbaar bij de Kruidvat. op=op!

Hebben jullie deze kunnen scoren?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails