woensdag 8 januari 2014

DA | Nagellak remover

De DA heeft 2 nieuwe nagellak removers, namelijk de Pump en Clean en de Dip en Twist.
Vandaag review ik ze.

 
Met beide producten kan je gemakkelijk je nagellak verwijderen en ze zijn zonder aceton, dat is beter voor je nagels.

 
Pump en Clean:
Ik gebruik zelf al jaren een pompje voor mijn nagellak remover, anders ben ik bang dat ik het om stoot en het is gewoon veel makkelijker.

 
Je pompt 2x met je watje erop en je hebt genoeg nagellak remover, het doseert dus ook makkelijk.
 

 
Deze nagellak remover haalt makkelijk je nagellak eraf en je nagels zien er prima uit na gebruik.
De geur is gewoon remover maar op je handen en nagels ruik je niks, erg fijn!

Deze kost €2,99 en er zit 150ML in.

Dip en Twist:
 
Deze kennen we ook allemaal wel, het potje met een spons erin. Ik heb er al verschillende van en werkt erg fijn.

Ook deze werkt hetzelfde, je nagel een aantal keer rond draaien en je nagellak is eraf.

 
 Ik heb 10x rond gedraaid en dit is het resultaat:

 
Niet alles is eraf maar ik had ook glitters erop en die gaan er helaas nooit af in zo'n potje met een spons.

De geur is erg lekker, beetje bloemig.

Als je een gewoon kleurtje op hebt werkt het prima maar voor glitter helaas niet.

Deze kost €2,79 voor 75ML.

Beide zijn te koop bij de DA.

Wat voor soort gebruik jij het liefst? een pompje met watjes of een dip en twist?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails