woensdag 1 januari 2014

Action | Max Stripers

Aller eerst, gelukkig nieuwjaar!
Een tijd geleden hadden ze weer nieuwe stripers bij de Action, bij onze Action hadden ze het een tijd niet maar eindelijk hadden ze de stripers en ik kocht 6 nieuwe setjes.
Kijk mee!

Ik heb op de doppen een stipje gezet zodat je goed de kleuren kan zien want ik heb ze in een laatje staan.


Er waren volgens mij 6 nieuwe setjes maar misschien ook nog wel meer.
 
Ik laat in de volgende foto's de setjes zien.

 Silver Glittz - Black - Neon Pink
 
 Pinky Pink - White Galaxy - Bullet Grey
 
 Petal Pink - Purple Galaxy - Grey Galaxy
 
Bronze Glittz - Neon Orange - Pink Galaxy 

 Lime Green - Green Galaxy - Neon Yellow

Blue Galaxy - Space Glittz - Blue Sky
 
De kleuren zijn erg leuk, leuke setjes ook!. Vooral de Galaxy kleuren vind ik erg mooi.


 De kwastjes:

Ik heb veel foto's gemaakt van de kwastjes en tsja wat moet ik daar over zeggen, goed zijn ze niet maar dat wist ik al van te voren, je moet ze eerst allemaal even afknippen zodat het recht wordt want de meeste hebben toch wel uitstekende haren en dat werkt gewoon niet.
Tuurlijk ze zijn ook goedkoop maar ik vind het makkelijk als je net dat kleurtje striper nodig heb. Maar dunne mooie lijnen kan je er niet mee maken.

Zo hoort een goed kwastje van een striper eruit te zien: Deze is van Golden Rose.

 Netjes dun en goed afgesneden.
 
Swatches:
Ik heb elk setje op een wit nageltje gedaan, met sommige kleuren kan je wel dunne lijntjes maken en met andere niet.
 
Ook al zijn het geen perfecte stripers, de kleuren zijn leuk en altijd handig als je net die ene kleur nodig hebt voor een nailart.
 
Ze kosten €1,39 per setje van 3, ik kocht ze in de aanbieding voor €1,19 per setje.
Verkrijgbaar bij de Action.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails