vrijdag 3 januari 2014

2B | Mascara + Eyeliner

2B heeft ook een nieuwe eyeliner en mascara in het assortiment, vandaag review ik ze.
 

Cat eyeliner:
Deze eyeliner is waterproof, erg fijn! Het is een stift en ik vind dat persoonlijk erg fijn werken, dit gebruik ik het liefst.
 
Je kan er dikke en dunne lijnen mee zetten en heel precies werken.

 
Bij deze ooglook heb ik de eyeliner gebruikt: 
 
 
De kleur is goed zwart en blijft ook zo en blijft goed zitten.

Deze kost €5,50

Mascara Amazing Volume Lashes:

 
Het uiterlijk van de mascara is erg mooi met die roze dop.

Het borsteltje is van normaal formaat:

 
Het resultaat: 
 
Het maakt mijn wimpers goed zwart en zeker ook langer en volume, ziet er goed uit! 
 
Beide producten vind ik erg fijn, ben fan van de cat eyeliner! 
 
2B is te koop in België bij o.a. Kruidvat en DI en in Nederland kan je terecht op hun webshop; www.makeuptouch.eu
 
Blijf op de hoogte van het laatste 2B nieuws door hun facebook te liken; www.facebook.com/2bcosmetics



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails