vrijdag 27 december 2013

Woolify | Lekker warm de winter door

Ik heb het vaak koud en als het koud is wil ik me zo goed mogelijk inpakken. De webshop Woolify heeft er iets goeds op bedacht, namelijk een muts en sjaal in 1 en met handige zakken aan het uiteinde van de sjaal.!
Kijk mee!



Ik heb de kleur beige uitgekozen, ik vind het toch meer bruin eigenlijk. Ze hebben ook nog wit en donker bruin.
De stof is zo lekker zacht! echt heerlijk.
Het is dus een muts en sjaal in 1. Ook zitten er aan het uiteinde van de sjaal handige zakken, voor je handen of om iets in te doen. Ook handig voor in huis als je verkouden bent voor je zakdoeken;)
 

 
Ik vind dit echt zo'n leuk product, echt heerlijk! Ik houd van zacht en warmte.
Het is heel makkelijk om te doen, je doet de muts op en slaat de sjaal 1x om en klaar.
 

Je kan het ook zonder muts dragen als je bijv. binnen bent.
 

Ik kan niet anders zeggen dat ik er erg blij mee ben en nu krijg ik het nooit meer koud;)
 
Dus heb je het vaak koud en wil je iets warms en super zacht? Bestel dan een Woolify!
 
  
Deze super zacht muts, sjaal en handschoenen in 1 is te koop bij Woolify voor €34,99.
 
Op werkdagen voor 22.00 besteld, morgen in huis! 
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails