zondag 8 december 2013

Usem | Notitiekaartjes van credit card formaat

Ik heb zelf bijna altijd een notitieboekje bij me maar soms tijdens het winkelen neem ik een klein tasje mee en past er geen notitieboekje in. Daarvoor zijn deze kaartjes van Usem erg handig, dit zijn namelijk notitiekaartjes van credit card formaat.  
 
 Usem staat voor use them .
Er zijn verschillende soorten Usem kaartjes. De kaartjes zijn gemaakt van mooi 250 grams papier dat afkomstig is uit goedbeheerde bossen.
Elk doosje met 50 kaartjes wordt geleverd in een handig bakje zoals je op de 1e foto kunt zien.
 
Hieronder de soorten die ik ontving:
 

 Field + - de achterkant - Field - Tango + - Time - Tableau de la troupe.
 
Ze kosten €6,90 en sommige €5,90

Je kan er ook envelopjes bij kopen, die zie je ook op de eerste foto. In de kleur blanco en zilvergrijs.
Deze kosten voor 10 envelopjes €2,90

Ik zelf vind ze erg makkelijk, handig mee te nemen. Ze zien er ook erg leuk uit en zijn van goed/stevig materiaal.


Usem - Note cards the size of a credi card
 
Ze zijn verkrijgbaar bij http://usem.nl/
 
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails