donderdag 5 december 2013

Shoplog | Hilversum

Laatst was ik in Hilversum om te shoppen want had nieuwe spijkerbroeken nodig maar ik ging zoals altijd met meer naar huis. Kijk mee!


Aller eerst 2 basis shirtjes van de Hema, deze draag ik heel vaak en heb ze al in meerdere kleuren. Mijn witte was kapot en de andere kleur had ik nog niet. Altijd handig!
Deze kosten €6,- p/st.

 
Bij de Girlzzz kocht ik schoenen, ik had deze al in het beige in Beverwijk gekocht en toen wilde ik al de zwarte eigenlijk maar waren ze niet in mijn maat. Nu zag ik ze bij de Girlzzz met 50% korting dus nu kosten ze maar €20,-.


Bij de Blokker het bekende lade kastje. Ook ik vond deze handig voor mijn make-up. Ik heb er mijn dagelijkse make-up in gedaan.
Deze kost €4,99

Bij de Hema kocht ik ook nog nieuwe sloffen, deze zijn erg lekker warm en kosten €7,50
 
En dan als laatste waar ik voor ging, 2 spijkerbroeken van de Coolcat. Ik koop altijd mijn spijkerbroeken bij de Coolcat, ik weet mijn maat daar en ze zitten altijd goed.
€39,95 en €49,95 maar ik had nog een fashioncheque van €25,- dus dat scheelde weer.
 

 
Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoopjes, hebben jullie laatst nog wat gekocht?
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails