dinsdag 17 december 2013

Shop Tip | Armbanden standaard

Ik vind het altijd mooi om mijn sieraden leuk op te bergen zodat het ook meteen mooie decoratie is in je kamer.
Vandaag laat ik jullie een mooie armbanden standaard zien.
 
 
Deze standaard komt van de webshop Second Floor Jewels. Deze webshop verkoopt allerlei sieraden maar ook deze armbanden standaards in 2 soorten, de witte zoals deze of een bruine.
 
 
Ik vind de standaard er erg mooi uit zien, het heeft wel wat het witte hout. Ik heb deze inmiddels nu in mijn kamer staat en het ziet er super mooi uit en kan je in 1 blik zien welke armbanden je hebt, je kan er natuurlijk ook horloges om doen.
Aan de onderkant van de houten sokkel, is er een hart opgebrand?, leuk detail!.

 
Deze armbanden standaard kost €34,95 en verkrijgbaar bij Second Floor Jewels.
 
Hoe bergen jullie je sieraden op?
 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails