woensdag 4 december 2013

Review | Waxxies.nl

Geurbranders met waxxies zijn echt heerlijk! en vandaag laat ik jullie van de webshop Waxxies een aantal waxxies zien.
Ik ontving 10 verschillende geuren.
 


De waxxies zitten in een klein plastic bakje (2,5 cm hoog)
 
Ik vind het uiterlijk leuk van de waxxies, ook de webshop en visitekaartje/folder hebben dezelfde orchidee. Leuk om alles in 1 stijl te houden.
 
Alle waxxies zijn handgemaakt en geven gemiddeld 8 uur geur af. Sommige waxxies gaan zelfs langer mee! Dit is per geur verschillend en hangt ook af van de brander die je gebruikt.
 

Ik ontving 10 geuren:
 Apple Blossom - Zoete koekje - Marine - Cupcake - Dragonsblood
Oriental - Tropicana - Vanille - Kokos - Fern Moss
 
De lekkerste geuren vind ik; Apple Blossom, Marine, Dragonsblood , Oriental en Tropicana.
 
De waxxies zijn er echt in heel veel geuren verkrijgbaar. Zie hier alle geuren waxxies: Klik hier.
Bij waxxies.nl zijn de verzendkosten €3,50 (1 t/m 23 waxxies) of €4,50 (24 t/m 53 waxxies) of €6,95 (>54 waxxies en/of oliebrander/cadeauset).
 
Bij waxxies kan je ook de branders ervoor kopen.
 
Ze kosten €0,55 p/st.
 



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails