vrijdag 6 december 2013

Review | Quida Gelnagellak

Jullie horen mij vaak over gel nagellak en er komen wel eens artikelen online met gel nagellak. Maar vandaag ga ik er meer op in.
 


Ik gebruik altijd gel nagellak van het merk Quida, dit merk verkopen wij in onze winkel en dat is het natuurlijk wel fijn als je het zelf ook gebruikt. Maar deze blijft bij mij gewoon goed zitten.
Na 3 of 4 weken moet ik het er echt af weken, trekken gaat ook niet eens, is natuurlijk ook niet goed voor je nagels maar je hebt merken waar je het zo als een velletje vanaf kan trekken.
 
Zo zien de flesjes eruit:
Zwart met roze etiket en ze bevatten 18ML. Het kwastje is van normaal formaat.
 

 
Gel nagellak brengt aan als nagellak, alleen wel iets dikker, maar je draagt het als gel. Het is meteen nagelversteviging en het blijft gewoon super goed zitten. Gel nagellak hoort wel minimaal 3 weken te blijven zitten ongeacht het merk.
Je moet eerst wel even je nagel lichtjes opruwen met een blokvijl en dan het vijlsel verwijderen. Je kan ook nog Prep en Primer gebruiken maar dat doe ik zelf niet, bij mij is het niet nodig, het hecht al goed genoeg. Gel nagellak moet uitharden onder een UV of Led lamp. Deze gel nagellak kan onder beide. 1 minuut onder LED of 2 minuten onder UV. Elke laag moet uitharden. Dus basegel - onder de lamp, kleurgel - onder de lamp, 2e laag kleurgel - onder de lamp, topgel - onder de lamp.
Dan als laatste de plaklaag verwijderen met de cleanser.
 
Het is wel even wennen met lakken want het is toch wat dikker. Je moet het niet te dik aanbrengen want dan krijg je een hele dikke nagel en dat is geen gezicht.
 

Iedereen kan gelnagellak bij zichzelf aanbrengen, als je maar kan lakken;)

Het verwijderen gaat ook wel redelijk makkelijk; of helemaal vijlen maar oppassen voor je eigen nagels of weken. Ik week het er altijd af met de speciale wraps, dit moet zo rond de 15 min. en dan kan je het eraf schrapen met een bokkenpootje.

De Quida gel nagellak is op onze webshop MardyMakeUpShop verkrijgbaar en natuurlijk in onze winkel:
Mardy's Nail&Make-Up Shop
Nootweg 89A
1231 CS Loosdrecht.

Wij verkopen alles voor de kunstnagels, acryl en gel.

De Quida gel nagellak kost €10,95 incl. BTW.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails