zaterdag 7 december 2013

Review: P2 Color Stop

Deze P2 Color Stop kocht ik lang geleden in Duitsland maar nog nooit gebruik en laats zag ik deze weer en heb deze gestest want was namelijk erg benieuwd.




Wat is een P2 Color Stop:
Het is een wittige substantie dat je op je nagelriemen moet aanbrengen voor je nagellak. Als het droog is lak je er over heen en dan trek je het er weer af en dan heb je een perfecte lijn bij je nagelriemen.

Ik was erg benieuwd of dit handig zou zijn. Het kwastje is fijn in gebruik, erg kort. Alleen als je deze lijn niet mooi zet krijg je natuurlijk ook geen mooie lijn bij je nagelriemen dus alles hangt af van hoe je de lijn maakt met de Color Stop.

Mijn resultaat:



Je moet wel een goed begin hebben anders kan je nergens aan trekken om het weer los te halen.

Ik heb ook geprobeerd om er streepjes mee te maken:


En dat ging redelijk alleen vind ik het niet mooi dat je je eigen nagel ziet dus heb ik ook geprobeerd om eerst nagellak te doen en dan color stop en dan weer andere kleur lak:



Helaas lukte dat, de color stop kreeg ik gewoon niet goed eraf, ik trok het kapot, jammer! anders was het ook leuk geweest voor nailart.

Het is op zich wel handig, alleen je moet de lijn goed recht maken anders heb je als nog geen mooie lijn bij ja nagelriemen.

Deze kost €2,95 en verkrijgbaar bij de DM in Duitsland.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails