maandag 2 december 2013

Oorbellen | Guts & Gusto

Vandaag laat ik jullie een paar leuke oorbellen zien van de webshop Guts en Gusto.


Guts en Gusto is een webshop die kleding, sieraden etc. verkoopt. Je vind er dagelijks een wisselende selectie van de meest gewilde en nieuwste items uit hun winkel. Maar van alle items is er maar een beperkt aantal dus wees er snel bij als je iets leuks hebt gezien.
 

Ik bestelde een paar leuke oorbellen, goud kleurig met blauw/groene kraaltjes, erg leuk!
 
De oorbellen zaten erg mooi ingepakt, dat vind ik altijd een pluspunt als een webshop het mooi inpakt. De oorbellen zaten ook nog in bubbeltjes ingepakt.
 


Ik ben erg blij met mijn nieuwe oorbellen en vind ze erg mooi. De service van de webshop is prima, snel in huis en goed mail contact.

Ze kosten €12,99

Ik zou zeggen, neem gauw eens een kijkje op de webshop Guts en Gusto.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails