donderdag 19 december 2013

MUA | Oogschaduw palette Heaven And Earth

Ik heb al veel goeds gehoord over het MUA Heaven and Earth palette en laatst heb ik deze ook besteld en binnen en ik ben er super blij mee!
Lees verder voor de swatches!
 


Het palette zelf ziet er mooi uit, glimmend zwart met doorzichtig zodat je goede kleuren kunt zien.
Het palette ging erg moeilijk open, er zit nu ook een scheur in maar gelukkig niet heel erg.


Dit palette bevat allemaal bruin tinten, de laatste tijd draag ik dat veel dus dit palette kwam goed van pas.
Er zitten allemaal shimmer kleuren in. Dit vind ik zelf ook mooier.




Swatches:
Dit is de bovenste rij. Ze zijn allemaal goed gepigmenteerd.
 

De onderste rij, ook weer mooie kleuren met goed pigment.
 
 
Het is een mooi palette en ik heb deze al vaak gebruikt en de kleuren zijn goed draagbaar voor overdag. Ik ben er eg blij mee!

Dit palette kost zo rond de €3,75 (4 pond) en verkrijgbaar bij MUA.

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails