zaterdag 21 december 2013

MUA | 4x Mono Oogschaduw

Ik besteld bij MUA 4 mooie pearl mono oogschaduwen. Ik koos voor een lichte highlighter, 2 paarse kleuren en een bruine kleur.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.


Ze hebben helaas alleen nummers, geen namen.
Ik heb nr 1, nr. 9, nr. 21 en nr. 24.
Het uiterlijk is gewoon lekker simpel, zo zie je de kleur tenminste goed.

 
De oogschaduwen zijn zacht maar brokkelen niet heel erg.

De swatches:

 
De eerste is nr. 1 de highlighter kleur, deze is prima gepigmenteerd en erg mooi.
Tsjaa en dan de 2e dat is nr, 9, de donker paarse, dit pigment is echt slecht! Het lijkt net of de swatches omgedraaid zijn want de volgende nr. 21 is donkerder dan dat je het in de verpakking ziet maar het is toch echt zo.
De laatste is nr. 24, deze is erg mooi, het is een mooie kleur en het pigment is goed.
 
Hieronder een ooglook met nummer 1,21 en 24. Ook draag hier ik de MUA eyeliner.




Ze kosten maar 1 pond, dat is omgerekend € 1,19 en dat is geen geld voor deze oogschaduwen.
Vind het alleen jammer dat nr. 9 niet goed is.... Maar als ik in de toekomst nog eens bestel zal ik zeker nog wat kleurtjes mee bestellen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails