donderdag 26 december 2013

MUA | 2x blush

Ik bestelde bij MUA ook 2 blushes, deze waren ook spotgoedkoop ( 1 pond) dus was erg benieuwd.
Ik kocht  kleuren, nr. 3 en nr. 4.
Ook deze hebben alleen nummers en geen namen.


Het uiterlijk is simpel, zonder poespas.
 


Beide kleuren die ik bestelde zijn peach tinten.
In de blush staat MUA geschreven.
Nr. 3 - Nr. 4

Swatches:
Op de foto's in de verpakking zie je weinig verschil in kleur maar op de swatches zie je duidelijk verschil, nr. 3 is erg donker.
Beide zijn goed gepigmenteerd.

Nr. 3:

Nr. 4:

Nr. 3 is voor mij te donker dus deze krijgt mijn moeder maar nr. 4 is prima.
MUA heeft nog veel meer mooie blushes, zag er ook een paar met prachtige shimmer.


Ze kosten 1 pond (omgerekend €1,19 p/st. En voor de prijs zijn ze prima. Ze hebben goed pigment.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails