zaterdag 14 december 2013

Kneipp | Douche Foam Mint Eucalyptus

Kneipp is laatst uitgekomen met douche foams in 2 verschillende geuren; lavendel en mint eucalyptus. Ik heb de eucalyptus versie.
 


De verpakking is zoals de meeste douche schuims, een mooie ronde strakke fles met dop.
Ze zijn makkelijk in gebruik, een toefje gel op je hand is meer dan genoeg en als het in aanmerking komt met water veranderd het in schuim.
 
 
Ik vind het zelf altijd heerlijk om met een douche puff te douchen en daar is dit ook heerlijk voor.


Het schuimt lekker en de geur is ook heerlijk, vooral in de ochtend vind ik deze geur lekker, wordt je goed wakker van. En helemaal als je verkouden bent, heerlijk!

 
Je blijft de geur ook nog een tijdje ruiken en je hele badkamer ruikt er naar. Ik vind douche foams altijd erg fijn en heb er al meerdere.

De nieuwe Kneipp Douche Foams kosten €6,99 p/st. voor 200ML. Ze zijn verkrijgbaar bij de drogist.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails