dinsdag 3 december 2013

DA | Glamour Nails Nagellaksetjes

De DA heeft voor de feestdagen super leuke nagellaksetjes verkrijgbaar in 2 soorten.
Vandaag swatch ze voor jullie.
 

Er zijn 2 kleuren combinaties verkrijgbaar; blauw (Sea Jewel) en rood (GlitterBall).
Beide setjes bevatten een nagellakje en glitter dust.

 
De verpakking vind ik echt super leuk en op de achterkant staan nog wat voorbeelden wat je er mee kan maken.

 
Swatches:
Ik heb op mijn ringvingers de glitter dust aangebracht.
 
GlitterBall:
 Dit setje bevat een rode nagellk (Tango) en rood glitter dust.
 
De rode nagellak dekt prima in 2 laagjes en toen het nog nat was heb ik op mijn ringvinger het glitter dust aangebracht.

Sea Jewel:
 
Herinneren jullie dit grijs/blauwe nagellakjes nog? Dit is Foggy en die heb ik al eens eerder geswatched (klik hier)



Deze dekt goed in 2 laagjes en toen deze nog nat was heb ik ook weer de glitter dust erover heen gestrooid.
 
Het aanbrengen van de glitter dust is heel gemakkelijk en handig in gebruik door de verpakking.
De nagellakjes lakken fijn en hebben een goed kwastje. Ze drogen ook nog eens snel.
 
Ik vind dit echt super leuke setjes, leuk om te krijgen als cadeautje voor de feestdagen of om je zelf gewoon te verwennen;)

Ze kosten €4,99 per setje en zijn t/m het einde van het jaar te koop maar op=op!



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails