vrijdag 20 december 2013

BonBeauty | Barry M Nagellak & Eyeshadow

Ik had nog niet echt veel Barry M producten, (mijn eerst crack lakjes was van Barry M jaren geleden;)) maar vandaag laat ik jullie mijn nieuwste 2 Barry M producten zien, een texture nagellakjes en een mono oogschaduw.
 


Zand nagellakjes, ik houd er van, vind het erg leuk er uit zien en weer eens wat anders.
Dit lakjes van Barry M is een baby blauw kleurtje.
 

 
Swatches:


 
Dit lakje dekt goed met 2 laagjes en brengt prima aan, ook de droogtijd is prima.
Je ziet goed het sand effect en dat voel je ook.

De Barry M Textured Nail Effects zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar en kosten €5,34 p/st.


Barry M heeft naast nagellak ook makeup in hun assortiment, ik laat jullie een mooie zilveren mono oogschaduw zien.

 
Het doosje ziet er leuk uit, zwart met zilveren accenten.


Het lijkt op de foto's alsof deze al gebruikt is maar dat was niet zo.


Swatch:

Het pigment is goed en de kleur is ook erg mooi, ik heb deze al vaak gebruik, ook in combinatie met donker grijs/zwart.
De oogschaduw is goed zacht maar kruimelt niet.

Deze is in meerdere kleuren verkrijgbaar en kost €6,26 en €5,26

Ben je op zoek naar 100% dierproefvrije cosmetica? Neem dan eens een kijkje op de webshop BonBeauty.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails