dinsdag 24 december 2013

Artinato | Muts + kurk armband

Vandaag laat ik jullie 2 producten zien van de webshop Artinato. Een muts van gerecyclede wol en katoen en een armband gemaakt van kurk.
 
 

De webshop Artinato verkoopt duurzame, handgemaakte natuurlijke mode en producten.
 
De muts is mooi zwart met een cute bloem erop. De muts is heel stevig en voelt goed aan.

De maat van de muts is perfect en past mij precies.
 


 
Deze muts is in meerdere kleuren verkrijgbaar, ik heb de zwarte variant.
Deze kost €29,- en hier verkrijgbaar. Klik hier.

Een bedel armband gemaakt van kurk, dat was nieuw voor mij.
De voordelen van kurk:
Kurk: is een uniek natuurproduct, het is licht, elastisch en is hypoallergeen. Kurk is biologisch afbreekbaar, milieuvriendelijk en recyclebaar.


Ik vind het er erg leuk uit zien moet ik zeggen! En alle bedels hebben ook een eigen betekenis zoals; de parels staan voor gezondheid, kracht en wijsheid en het kind voor geluk in je relatie of werk.


Deze armband Violeta kost € 42,50 en hier verkrijgbaar; klik hier

Neem zeker eens een kijkje op de webshop Artinato.
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails