dinsdag 31 december 2013

2B | Nieuwe Nagellak

2B heeft weer prachtige nieuwe dingen aan hun assortiment toegevoegd. Vandaag laat ik jullie de nagellakjes zien.

O.a. nieuw zijn de Sand, metal en glitter.

 
Er staat op de dop een ronde sticker met wat het is zodat dat goed opvalt.
Het is een klein flesje met als inhoud 5,5 ML. De dop valt lekker op, fel groen. Voor zo'n klein flesje heeft het best nog wel een breed kwastje en dat lakt ook fijner vind ik.
 

Swatches:
 

Metal 68 Emerald:

 Deze prachtige blauwe metallic lak dekt al in 1 laagje!
 
 Glitter 75 Glitter Gold

Hier draag ik 1 laagje glitters over de blauwe metallic lak.
 

 Sand 67 Spice It Up!

Met 2 laagjes is deze sand nagellak dekkend.
 
Ik vind het erg mooie lakjes, erg fijn dat de metallic in 1 laagje al dekt. De sand nagellak vind ik ook erg mooi.
De glitter nagellak bestaat ook nog in het zilver en dan de keuze uit grove glitters en fijne glitter.
De Metal en Sand bestaan ieder in 6 verschillende kleuren.

Ze kosten €3,50 p/st.

2B is te koop in België bij o.a. Kruidvat en DI en in Nederland kan je terecht op hun webshop; www.makeuptouch.eu
 
Blijf op de hoogte van het laatste 2B nieuws door hun facebook te liken; www.facebook.com/2bcosmetics
 
Fijne oudejaars avond vanavond!
 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails