woensdag 6 november 2013

Swatches: Only You Nagellak

Het nagellak merk Only You van de ICI Paris XL komt met een kerstcollectie met hierin 4 nieuwe kleuren. Ik swatch er vandaag 2 voor jullie.
 



De 2 kleuren zijn 811 Killing met Softly en 820 All Night Long.
 

 
De kleuren zijn allebei metallic.

 
De flesjes zijn rond en met zwarte dop en opdruk, ze bevatten 10ML.
 
 
Het kwastje:
 
Het kwastje is lekker breed en afgerond wat fijn lakt.

De 4 kleuren:



Swatches:
811 Killing met Softly :

 Deze dekt al in 1 laagje.
 
 820 All Night Long:

Deze dekt met 2 laagjes.

Het zijn beide echt prachtige kleuren die goed dekken, wel een beetje streperig maar dat komt door de finish.
Pluspunt; ze drogen mega snel, ik begon bij mijn wijsvinger (duim doe ik nooit voor swatches) en toen ik aan mijn pink begon was mijn wijsvinger al droog, en zo langzaam lak ik niet dus het droogt mega snel.

Ze zijn exclusief verkrijgbaar bij de ICI Paris XL voor €4,95 p/st.

Volg Nail-Gloss op Bloglovin



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
   

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails