vrijdag 29 november 2013

Swatches: Essence Beauty Beats Nagellak

Deze maand ligt de Essence Beauty Beats collectie in de winkel. In deze collectie zitten 4 nagellakjes, ik kocht ze allemaal en vandaag swatch ik ze voor jullie.



Jullie zagen de al voorbij komen in mijn laatste Shoplog (klik hier).

De kwastjes hebben een normaal formaat en lakken prima.


01: Baby, Baby, ooh!:

Dit is een donker paarse kleur met shimmers. Deze dekt met 2 laagjes.

02: I'm Backstage:


Mint groen kleurtje met shimmers. Deze is vrij dun van substantie. Deze dekt met 3 laagjes.

03: As Long As You Love Me:


Grijs kleurtje met shimmers. Deze dekt met 2 laagjes.

04: Groupie At heart:


Roze met roze shimmers. Deze dekt met 3 laagjes, want met 2 zag je nog je randje er door heen maar als je korte nagels heb is 2 laagjes ook prima. In het echt is deze meer roze.

Het is een mooie collectie, ze bevatten allemaal mooie shimmers. Ze bevatten 8ML.

Ze kosten €1,89 p/st. en deze maand verkrijgbaar bij de Kruidvat.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails