vrijdag 8 november 2013

Swatches: 2x Skin Food nagellak

Ik houd van nagellak en vind het vooral leuk om nieuwe merken te ontdekken. Ik zelf had al 1 nagellakje van het merk Skin Food en vandaag swatch ik 2 andere kleuren.


Het zijn 2 mooie kleuren, een zacht roze genaamd Plum Pink en een rode met shimmers genaamd Red Stone
 
Het uiterlijk vind ik leuk, leuk label ook, zie je niet vaak.

 
Op de achterkant op het etiket staat er allemaal Koreaans dat is een beetje jammer.


Op de dop zit een engeltje.

Het kwastje:
 
Het kwastje is van normaal formaat wat prima lakt.

Swatches:
 
Skinfood Nail Vita Plum Pink (PK212):
 

Deze dekt met 3 laagjes. Het is een mooie licht roze kleur.

Skinfood Nail Vita Red Stone (RE107):
 

Deze dekt met 2 laagjes. Het is een donker rode nagellak met shimmers.

Ze kosten €4,50 p/st. en zijn in heel veel kleuren te verkrijgen. Te koop bij BB Cream Shop 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails