zondag 17 november 2013

Sieraden Bijoux 4 Less

Vandaag laat ik jullie wat sieraden zien van de webshop Bijoux4Less, dit is een webshop die goedkope sieraden verkoopt.
Ik laat jullie een ketting, een ring, oorbellen en een armband zien.
 


Peace Ketting roze:

Deze ketting bevat roze en zilveren kralen, de roze zijn van hout. Er zitten kleinere ronde en hartjes peace tekens aan en aan de onderkant aan beide uiteindes 2 grotere peace tekens.

Ik vind dit een erg leuke ketting en er zit een knoop in waardoor het net even iets leuker maakt.

Deze kost €4,50


Het is de maand Movember en dat betekend snorretjes! Om in die stijl te blijven ontving ik ook een snorretjes ring in het groen. Het is een ring voor 2 vingers. In het begin is het even wennen maar het went vanzelf naar een tijdje.
De ring is verstelbaar.

 
Deze kost €1,95
 

 
Wikkelarmbanden, ik had er vroeger heel veel van, toen was het soort van in, ik ben er niet zo weg van meer, het is lastig om zelf om te doen;)
Maar aan deze zitten wel super leuke bedel, een parel, kroontje, strikje, hoefijzer, hartje etc.

Deze kost €3,95


Tsjaa, bloemoorbellen, een tijd geleden waren ze in, nu is de trend weer minder aan het worden maar deze is van leer, dat maakt het toch iets specialer dan een kunstbloem van een kunsttak en die aan een oorbel rijgen.
Er zit ook een klein zilver kleurig knopje bij.

Deze kost €2,95
 
Bestel met 10% korting bij Bijoux4Less met de code MM7589.

Dragen jullie vaak sieraden? Zo ja wat voor sieraden?


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails