woensdag 13 november 2013

SensationalHome - Waxtarts

Helaas de winter gaat langzaam beginnen, de avonden worden sneller donker maar dat betekend wel dat je het gezellig in huis kan maken. Waxtarts ruiken ook nog eens heel lekker maar ziet er ook super gezellig uit in een mooie brander.

Ik ontving verschillende geuren waxtarts van het merk Yankee Candle van de webshop SensationalHome.nl.


Ik koos voor geuren uit de Fresh en Fruit collectie.


Wat is een waxtart?
De tart bestaat alleen uit wax, zonder lont. De tart (of een gedeelte) kun je plaatsen in een wax brander (nooit water toevoegen).
Door een waxinelicht te plaatsen in de wax brander, smelt de tart. Als de wax gesmolten is zal het zijn geur verspreiden. De waxtart heeft circa 8 branduren. 


Deze geuren heb ik:
- Snow in Love
- Fluffy Towels ; ruikt lekker naar schone gewassen kleding/handdoeken
- Soft Blanket
- Lake Sunset (nieuwe geur)
- Fruit Fusion ; lekker zoet
- Mango Peach Salsa ; lekker zoet

Ik vind het moeilijk om een geur te omschrijven daarom staat dat niet bij elke geur.

Ik heb zelf niet echt een favoriet qua geur, vind ze allemaal wel lekker ruiken, net gewoon waar je zin in hebt.


Ze kosten €1,60 p/st. en verkrijgbaar bij SensationalHome

Met de code ' nailgloss ' krijg je bij een besteding van €15,- in de webshop een gratis waxtart/votive.



Volg Nail-Gloss op Bloglovin
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails