donderdag 28 november 2013

Review: Fresh Therapies Nagellak remover

Een nagellak remover die goed voor je nagels is, dat wil toch iedereen? Ik zelf lak vaak mijn nagels en het moet dus niet al te schadelijk zijn.
In 2011 is Fresh Therapies ontworpen door Nicola Dickinson (UK). Zij ontwikkelde een Natural nagellak remover zonder chemicaliƫn of toxische stoffen. En deze is nu ook in Nederland verkrijgbaar.
Ik testten het voor jullie!


Deze nagellak remover is op plantaardige basis en zo een milde manier om nagellak te verwijderen.


De remover is op olie basis.

Ik ontving de wipes en een sample flesje nagellak remover.


Ik heb beide producten getest en ik moet zeggen, mijn nagellak gaat er erg moeilijk af, als je ook bijv. het doekjes voelt, deze voelt helemaal niet nat maar dat komt natuurlijk door de olie.
Het is even wennen, je hele handen komen onder de olie maar het verzorgd meteen je nagelriemen, 2 in 1!.
Mijn nagels zien er goed uit, niet dof. (let niet op mijn gele nagels)


De geur vind ik niet zo, is vrij sterk en kruidig

Dit zijn mooie producten voor vrouwen met een bewuste of gezonde lifestyle (ook veganisten) maar ik vind het voor mij niks, ik wil snel mijn nagellak eraf krijgen en dat lukt niet met deze en alles zit onder de olie, ik zelf gebruik nooit nagelriem olie omdat ik dat niet nodig heb en zeker niet een paar keer in de week.

Na 5 nagels: Je kan inderdaad met 1 wipe al je nagels doen.


Prijzen:
- Eden Natural Nagellak Remover 50ML glazen fles €11,95
- Natural Nagellak Remover Wipes 10 individueel verpakte sachets in doos €9,95
- Eden Nagellak Remover Sample 1,75ML glazen flesje €1,95

Fresh Therapies is in Nederland exclusief verkrijgbaar via www.shizo.nl

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails