woensdag 20 november 2013

Pretty Chic: Ciaté Nagellak + Ketting

PrettyChic is een webshop dat o.a. sieraden, nagellak, tassen en kleding verkoopt. 
Ik ontving een ketting en een nagellak van deze webshop en in dit artikel vertel ik er meer over.
 
Lees gauw verder.!
 

Aller eerst, de ketting zat echt super leuk verpakt in een mooi zacht zakje met PrettyChic erop. Erg leuk! Zo kan je het ook mooi cadeau geven.

 
Ciaté Nagellak: Regatta 076:

Ik koos voor de kleur Regatta, een prachtige blauwe kleur met shimmers. En dit is mijn eerste Ciaté lakje en ik vind het zo schattig met het strikje!

Het kwastje:
Is van normaal formaat en lakt fijn.
Swatches:


Het is echt een prachtig kleurtje, jeans blauw met zilveren shimmer, het dekt net niet in 1 laagje. Met 2 laagjes is deze volledig dekkend. Deze droogt matte op en droogt heel snel. Op de 1e foto is de lak nog niet droog dus glimt het nog.

De Ciaté nagellak kost maar €5,- p/st.!

Make A Wish Bow Ketting:
 
Ik draag niet vaak een ketting, maar kleine kettingen vind ik wel erg fijn en deze is kort en met een klein schattig strikje. Het is goudkleurig.
 
Deze kost €6,-
 
P.s. PrettyChic heeft een facebook actie; Als ze 600 likes hebben gaat de prijs eruit!
Klik hier om naar de facebook pagina te gaan.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails