zondag 24 november 2013

Mix en Match armbanden

Mix en match armbanden, ik houd er van en dan vooral met een mooi horloge erbij en het ziet er super leuk uit.


Ik had 1 setje mix en match armbanden ontvangen en het zat erg leuk ingepakt, het zat eerst in een rood zakje met strikje zoals op de eerste foto.
 

 
Toen zaten ze in een leuk organza zakje en zaten de armbandjes met een lintje vast.
 
Een mix en match bestaat uit 3 armbanden die bij elkaar passen en ik koos voor de mix en match neon roze.


In dit setje zitten dus 3 armbandjes, 2 neon roze armbanden van nylon koord en 1 goud kleurig. Ze zijn wel erg klein maar gelukkig passen ze goed maar ik heb ook vrij dunne polsen.


Dit max en match neon roze setje kost €12,95 wat ik best aan de prijzige kant vind maar hoe het zat ingepakt dat wordt natuurlijk ook door gerekend. Want ik vond het echt luxe hoe het ingepakt was, dat zie je niet overal meer.

Kijk voor meer mix en match setjes en andere sieraden op de webshop BellaNora

Met de kortingscode Nail-Gloss krijg je 10% korting op je bestelling!

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails